1st

1st
@sturan32
#190063998 güzel incelemeydi bence ama okunmadı. Diğer incelemelerim de fena sayılmaz.
Matematik Öğretmeni
Dokuz Eylül Üniversitesi İMT
76 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Güzel soru
Deli olduğunu bilmem ama salak olduğunu anlamıyor.
Film Replikleri <3
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşük bütçeli nargile...
Sonuç değil süreç mi
Verşinin : Geçen gün, Fransız bir bakanın hapishanede yazdığı günlüğünü okudum. Bakan, Panama nedeniyle mahkûm edilmiş. Hapishanede penceresinden gördüğü ve bakan olduğu zaman fark etmediği kuşlardan coşku ve sevinçle bahsetmiş. Serbest bırakıldığı için artık, tabii ki, eskisi gibi kuşları fark etmiyor. Yani, Moskova'da yaşadığınızda siz de onu fark etmeyeceksiniz. Mutluluğumuz yok ve olmayacak da, sadece onu istiyoruz.

1st

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2023 19. kitabı
Anton Çehov
6.6/10 · 9,9bin okunma
Güzel Çıkarım
Bir elimde sadece bir buçuk pud kaldırırken iki elimle beş, hatta altı pud kaldırıyorum. Bundan iki insanın bir insana kıyasla iki değil, üç kat, hatta daha da fazla kat güçlü olduğu sonucuna varıyorum...