Aynı şey çoğu şeyde geçerli aslında. Spor salonuna fotoğraf atmak için gidenler. Ben günde 12 saat çalışıyorum demek için masaya oturup kalem oynatanlar. Ayda 20 kitap okuyorum demek için özümsemeden üzerine düşünmeden hatta cümlelere bile dikkat etmeden okuyanlar... Daha çok var sırf gösterişçi tiplerden. Ama kolayca belli de ediyorlar kendilerini genelde.