Subeyzz

şimdi geç kaldık, sorma artık.
1000Kitap
Reklam
Cv
Saatlerce hiçbir şey yapmadan evde oturuyorum; sonra, tam çıkararken, evde kalsaydın bir şeyler yapabilirdim gibi hissediyorum. Galiba hep acele ettim.
Bazen istisnasız herkes kızıyor; kafalarındaki ben'i bozduğum için. Ben onların hayallerinde tutarlıyım. Belki kendi hayallerimde de tutarlıyım. Yaşarken bu iki tutarlığın da dışındayım.
İnsanın içinde ifade edilmez bir eksiklik duygusu kalır. Her şey başka türlü olabilirdi sanki. Bütün bu oyunlar bu kadar kötü oynanmayabilirdi.
Bize ne verdiniz ki ne bekliyorsunuz?
Düşünce
Reklam