Sude Bildir

Sude Bildir
@sude_bildir
“Yeni bir insan tanımaya gücüm yok, Yeni bir kitap okumak daha iyi bir fikir Yanılma şansımız yok en azından.”
Sonra o da sustu Çünkü gözyaşları konuşmasına engel oluyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ben üzgündüm. Ama onlara yorgunum dedim.”
Ağlamak... Bir kurtuluş mudur? Belki evet... Belki de hayır . Peki, ağlamak zayıflık mıdır ? Kesinlikle hayır . Ağlamak,hissettiğin anlamına gelmez mi ? İliklerine kadar hissettiğin. Acı veya mutluluk farketmez, o duygu her neyse iliklerine kadar işler . Ve senin bu duyguyu yansıtma biçimin, gözlerindeki o iğne deliği kadar olan boşluktan çıkan tuzlu sudan ibarettir...