Diğer Emrah Serbes kitaplarına kıyasla alt sıralarda kaldı benim için ama yine de güzeldi. Daha çok Emrah serbesin gidik beyninin içindeki, kafası iyiyken yarı halis yarı gerçek yaşadıkları gibiydi.
Açıkçası fena değildi ama beklentimin altında kaldı. Yazıldığı dönemin ilerisinde olan, ama bence anlatım ve betimlemeleriyle biraz yavandı. Okuması kolay, birazcık sıkıcı da olsa.