Sevgili gökyüzü, insan öylece karanlığa düşmüyor ya da karanlıkta kalmıyordu. Bunun için birinin mumu üflemesi gerekiyordu. Yakmak için harcadığın onca çabaya rağmen.
İnsan bazen bir daha hiç eskisi gibi olmayacağını hissediyor ve bazen gerçekten de eskisi gibi olmuyordu ama bu, bir gün başka türlü bir şey yaşayabilme ihtimalini de yok etmiyordu.