Öncelikle kitabın dilinden bahsetmek istiyorum. Dili akıcı. Ne anlatmak istediği anlaşılıyor. Öyle süslü cümleleri yok. Ama bence bu bir sorun. Alışık olduğumuz edebi sözler,sanatlar yok maalesef.
Acınası bir hayat hikayesi fakat anlatım biçimi insanı çok da mest etmiyor. Konular ve olaylar üstüne betimlemeler biraz daha yoğun olsaydı; ölümler, okurları gerçekten yaralardı.
Ben büyük heveslerle başlamıştım çok da fazla bir şey beklememem gerekiyormuş. Okunmaz diyemem fakat büyük bir beklentiye girilmemeli bence.