Yıllarca ertelediğim kitabı 2023 yılında yaz aylarında okudum.Konu sıralaması,içeriği,anlatım şeklini çok başarılı bulduğum bir eser oldu.Okudukça meraklandığım,karakterleri iyice tanıdıkça onları özler oldum.Esra'nın disiplinliği,karakterlerin betimlemelerini gözlerimin önünde çok iyi canlandırdığım bir eser oldu.Okudukça olayları olayları çözmeye çalıssam da (spoi)katilin beklenmedik biri çıkması kitaba ayrı hava katmış.Sadece öldürme sebebi daha net açıklanabilirdi.Patasana tabletleri ve ayrı bir bölüm daha anlatılmaktaydı.Kitap bir bütün olarak merak uyandıran,akıcı bir kitaptı.
''Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktım...''