~"Doğru umut ve doğru arzulara sahip olmadığımız için azarlanıyoruz.Peki ama doğru idealin peşinden koşsak bu insanlar bize destek olup rehberlik edecekler mi acaba?"
~"Ağlamayı deneyeyim dedim. Nefesimi tutup gözlerimi kan çanağına döndürsem biraz gözyaşım dökülür diye düşündüm ama bir türlü olmadı.Belki de artık gözyaşı olmayan bir kız oldum."