~"Halkın yaşantısı canlıdır;çünkü gerçek olmayan bir halk düşünülemez;ama burjuva olmaya çalışan,aydın olma özentisi içinde çırpınan azınlığın yaşantısı ölüdür."
~"Sayın başbakan sefalet edebiyatı yapmayın diyor.Bir şey yaptığımız yok.İçimize düşenlere ilgisiz bir düşmanlık besliyoruz.Bizi kimse anlamadı,biz de kimseyi anlamıyoruz.
~"Bir gün daha kafamızı besleyebilmek için,yarını ve sizleri düşünmeden insafsızca yalan söylüyoruz,tarihi gülünç duruma düşürüyoruz,sanatı ayaklarımızın altında eziyoruz,ölüsünün üzerinde tepiniyoruz.Bize ne verdiniz ki ne bekliyorsunuz? Karanlık,çarpık,taşlı yolların kirli meyhanelerinde iyi yarınları tasavvur etmekten aciz,hamur-ekmek ve biberli fasülyeye yatıyoruz.