~"Fakat benim de sevmeye hakkım yok mu albayım? Yok. Peki albayım. Ben de susarım o zaman, gecekondumda oturur anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: Nasıl? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı."
~" -Rüyanın sonunu anlatmadın.
Belki de bu rüyayı hiç görmedim albayım. Belki de hiçbir şeyin sonuna katlanamadığım gibi, bu rüyanın sonuna da katlanamadım ve seyretmedim sonunu. Küçükken korku filmlerinde yarısında çıkardım.Belki de bu rüyanın tam burasında uyandım.
- İnsan korksa da sonuna kadar seyreder.
Ben sizin bildiğiniz insanlardan değilim albayım,hiç değilim. O kadar değilim ki, şimdi yapacağım gibi sonunu anlatsam bile değilim."