Sude

~"Kişiliği korumak için,bazen yaşamak gerekiyor."
Reklam
~"Bir yaşantıyı tam bitirmeli,hiçbir iz kalmamalı ondan. Yeni yaşantılar için. Bunu önceden bilseydim yaşantı milyoneri olmuştum. Ha-ha"
~"Oynadıkları oyunu hiç anlamıyorlardı. Yaşamak istiyorlardı; en çok buna kızıyordum."
~"Gece vakti her şey başka bir kılığa bürünür generalim. Dallar kollarını kavuşturmuş insanlara benzer. Yapraklar hışırdar, soğukta ısınmak için ellerini birbirine sürten insanlar dolaşıyor sanırsınız."
~"İnsan aklına hiç güven olmuyor albayım."
Reklam