Sude

~"Hayatın ölüme geçmek bir hadisedir. Fakat, öldükten sonra ölüm ölü için hissedilir bir şey olamaz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~"İnsan birçok şeyden mesul olabilir, fakat çirkinliğinden asla. Çünkü bu felaketin en büyük mağduru yine kendisidir,başkası değil."
~"Neden insan öldürmek fenninde en mahir olan harp aletleri en mükemmel bulunan milletler en medeni,en ileri sayılıyorlar?"
~"Sevda perisi hayalimi sürüklemeye başladığından beri kalbimi işgal eden aşk melikesinde ne güzellikler tahayyül ediyorsam şimdi hep onları sizde görüyorum."