Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Pek sık gitmem mezarlığa, gerek duymam. Yitirdiğim bir şey yok ki! Ne arasam, içimde. Ama bugün gideceğim. Bir zamanlar “bizim” olan bir beden yatıyor orada…
“Uzakta mı, ayrıldınız mı yoksa?”
“Ayrıldık ama, ayrılmadık”
“Anlaşıldı” diyorum “Hüzünlü bir kopuş! Ama bugün Sevgililer Günü. Tek gün, verilen kişinin, buketi tamamlayan en son çiçek olduğunu vurgularmış, öyle derler. Eğer o da sizi aynı derecede seviyorsa, asla kayıtsız kalmayacaktır.”
“Tek değil, kocaman bir buket gül vereceğim ona. Buketin hepsi sensin demek için. Ancak…”
“Ancak…Ancak ne?”
“Ancak…O gülleri bir avuç toprağın üzerine bırakmam gerekiyor. Ve o toprağı kucaklamam…”
Donup kalıyorum Tüm hücrelerim kaskatı kesiliyor. “Olamaz” diye küçük bir çığlık karışıyor soluğuma.
O ise gerisini getirmeye kararlı.
“Onu uğurlama üzerinden tam yedi yıl geçti…Ortaokul yıllarında başlamıştı beraberliğimiz. Ne kadar erken, değil mi? Gözümü açtım onu gördüm derler ya, aynen öyle. Çevremizde, sıradan bir okul arkadaşlığı diye değerlendirilirdi önceleri. Oysa biz, bir bütün olmanın sağlam temellerini atıyorduk kendimizce. Irreversible denen geri dönüşsüz kimyasal tepkimeler vardır ya… İki metalin birbiri içinde ergimesi gibi. Bir kez oluştu mu o alaşım, yeniden elementlerine ayrılması olanaksızdır. Bizimki de o hesap…”
Duydum ki Leyla'yı, Leylanı, Leylamızı boğarak öldürmüşsün Mecnun!
Duydum ki, " Karıma aşıktım. Onu çok seviyordum"demişsin. Namusumu temizledim, diye de temize çıkarmaya çalışmışsın kendini.
Çok üzüldüm, kahroldum.Ama, hepsi bu kadar.
Yargılayamam seni.Böyle bir hakkım yok
Ancak... Bir itirazım var!
gerçekleştirdiğin eyleme adımı karıştırmazsın Mecnun!
Benim adım AŞK!
İşim olmaz cinayetle. Aynı cümlede geçmez adlarımız. Benim bulunduğum yerde o, onun bulunduğu yerde ben barınmayız.
"Aşk cinayeti" demişsin utanmadan.
Yakıştıramadım sana .İnan, cinayet işlemekten bile büyük bir cürüm bu.
Bil ki hakkımı arayacağım. Adımın üzerindeki lekeyi silmek, bugüne kadar yaşanmış ve bundan sonra yaşanacak tüm AŞK'lar adına boynumun borcudur.