Yaptığım onca altıntı üzerine kitabı sevdiğimi bence zaten görebilirsiniz. Kitap birçok noktaya değiniyor: sevgiye, sevgisizliğe; geçmişte yaşadıklarımızdan gelecekte yaşayacaklarımıza. Mobinge uğramaya, zorbalıkla baş etmeye, ilişkiler kurmaya ve ilişkilerde ayakta kalmaya. Ama hepsinin ortak bir noktası var ki “hayır” diyebilmek. Kesinlikle faydalı bir kitaptı. Aradan bir süre zaman geçince bir daha okuyacağımı düşünüyorum pekiştirmek adına.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!