Sizi o döneme götürecek muhteşem bir kitap. Sabahattin Ali ile birlikte her ana tanıklık ediyorsunuz. Aliye’ye olan aşkı, kızı Filiz’e olan bağlılığı çok sevimli. Bazen güldürüp bazen hüzünlendiren mektuplardan oluşan bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim.