Her şeyi kafasına takan biriyim zannediyordum ama fark ettiğim her detayın beni haklı çıkardığını gördükten sonra kendi omzumdan öptüm. Meğer insanlar kendi yanlışlarını örtmek için karşısındakine takıntılı muamelesi yapmaya bayılıyormuş onu anladım.
Daha hayatının başındasın ama bu yaşta insanların kötü yüzünü görmüşsün herşeyden sıkılmışsın, bunu bilerek adımların insanlara karşı dikkatli mi olur? Yoksa herşeyden vazgeçip kendini bırakır mısın? İnan finali bende merak ediyorum.