'Belki de tek kelimesini duymaya hasret kaldığım adamı, her kelimesini duyanlar dinlemiyor. Belki de tek bir saniyesini kaçırmak istemediğim adamın, tek bir saniyesi umursanmıyor. Belki de tek bir bakışında öleceğim adamın, tek bir bakışında kimse bir şey görmüyor. İşte en çok belkiler dokunuyor insana lakin bazı şeylere rağmen sevmek en güzeli değil mi zaten? 'Rağmen' kelimesi şüphesiz en güzel şeyleri yaptığımızın kanıtı... Belki...'