Özgür... Duygudan yoksun halin, bütün duygularını tek şey için harcaman yüzünden miydi?
Yanında uykunun tutmadığı adam... Gözlerimi kapattığımda yok olacak gibi duran varlığından mıydı yanındayken doğru dürüst uyuyamam ? Yoksa rüya olmandan korkmam mı ?
Tanrım... Lütfen... Eğer varsan, onun acısını da benim kalbime mühürle. Galiba... O artık dayanamıyor..
Tanrım eğer varsan... Lütfen göğsümden aşağı doğru akan şey onun gözyaşı olmasın... Tanrım lütfen... Eğer varsan lütfen bu hıçkırıklar benim olsun...
Kural bir... Ağlamak yasak...
Bana içimden ağlamayı öğreten adam... Senin ağladığın bir dünyada yaşamak istemiyorum.
22'