"Yanında sürekli üşüdüğüm adam... Yanında sürekli uykusuz kaldığım adam... Bana ağlamanın gerçek manasını öğreten adam... Senin üşüdüğün rüzgârların olduğu, senin uykularını kâbusların böldüğü, seni ağlatan acıların var olduğu bu evrenden nefret ediyorum..."
" Melankolik olacaksın. Unutma, Bay S.'i gördüğünde, dikkatini çekmek için birinci kuralın bu olacak. Onun gibiler, kederli ruhları severler."
"Çünkü kederli ruhları yaralamak daha kolaydır."
Özgür... Duygudan yoksun halin, bütün duygularını tek şey için harcaman yüzünden miydi?
Yanında uykunun tutmadığı adam... Gözlerimi kapattığımda yok olacak gibi duran varlığından mıydı yanındayken doğru dürüst uyuyamam ? Yoksa rüya olmandan korkmam mı ?
Tanrım... Lütfen... Eğer varsan, onun acısını da benim kalbime mühürle. Galiba... O artık dayanamıyor..
Tanrım eğer varsan... Lütfen göğsümden aşağı doğru akan şey onun gözyaşı olmasın... Tanrım lütfen... Eğer varsan lütfen bu hıçkırıklar benim olsun...
Kural bir... Ağlamak yasak...
Bana içimden ağlamayı öğreten adam... Senin ağladığın bir dünyada yaşamak istemiyorum.
22'