Bir imkân,mevcudiyetine ihtimal vermeye bile cesaret edemediğim bir imkân,boş ve manasız akıp giden ömrümün yanına kadar sokulmuş ve sonra,birdenbire,geldiği kadar ani ve sebepsiz,çekilip gitmişti.
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek,hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak;herkesten daha çok,daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak...