Frame içerisinde yazarlar, bloggerlar, vloggerlar, kitap yorumlayan kişiler, müzisyenler, oyuncular, sporcular ve daha fazlasının bulundunduğu herkesin yaptığı işi paylaştığı büyük bir platform. Fame Evi ise bu kişilerin toplandığı, en iyi etkileşim alanın kazanacağı bir yarışma.
Başkarakterimiz Eva Durusoy bu yarışmaya katılma hakkı kazanıyor ama hiçbir şey göründüğü gibi değil. Kameraler çevrimdışıyken kendin gibi davranabilirsin ama kameralar çevrimiçiyken ekip sana ne diyorsa onu yapmak zorundasın... Bir de ona yardım ettiğini söyleyen isimsiz notlar bırakan bir kişi de olunca işler iyice garip bir hal alır.
Peki Eva, şöhret için ne kadar ileri gidebilir? Çevrimdışıyken olduğu kişi ve çevrimiçiyken ondan yapmasını istedikleri çakışınca ne karar verecektir?
çıkışından beri takip ettiğim kitaplardan biriydi Kazanırsak Kaybederiz ama şimdi okuyabildim, önceden okumadığım içinse hem biraz pişman oldum hem de sonu öyle bir yerde bitti ki ikinci kitaptan hemen devam edebileceğim için mutluyum diyebilirim...
özellikle olay meşhur olma, takipçi ve paraysa insanların neler yapabileceğini gösteren, artık bunu da yapmazsın ya dedirten bir kitaptı. ama kitap içerisindeki her şey inanın gerçek, insan daha neler yapmaz ki dediğiniz her şey yapılıyor. başta ben de nasıl ya olmuştum ama özellikle kitapta yaşandığını bildiğim şeylerin olduğunu görmek beni daha da inandırdı ve üzdü açıkçası. insanların iki yüzlülüğünü, kötülüğünü ve çıkarcılığını gösteren bir kitaptı.
Ezgi'ye yapılanlar, Duygu'nun kendisine yapılanlara göz yumması, İzel'in herkesten nefret etmesinin nedeninin başta kendinden nefret etmesi olması... en çok üzüldüğüm yerlerden birisi ise Eva'ya gelen kötü yorumlardan sonra "Beni nasıl terk ettiklerini ve bunu tekrar ve tekrar yapabileceklerini asla