Kalbimi ısıttı. Sonlara doğru mutluluktan çıldırıyordum. Kitaptaki karakterlerle arkadaş oldum, hayatıma yeni insanlar kattım. İnsan iletişimleri hakkında kendimi geliştirmeme yardımcı oldu onu da unutmayalım :D genç-yetişkin çok kişinin hoşuna gider bu kitap :,) keyifli okumalarr
Kısa sürede biten ve okuması keyifli bir kitaptı. Dinlenme saatlerinde okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrıca öyküleri brni şaşırtan sonlara sahipti.
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 202082,1bin okunma
Çok beğendim, bir genç olarak hayata dair ilham verdi bana :) diğer kitapları okumadım ama bu kitabı çok beğendim. Zaten yazarı düzenli takip ediyorum. Çok faydalı içerikler üretir kendisi :)