Bir genç vardı şarkılarda yaşardı bazı şarkılarda dans ederken canını acıtır, bazı şarkılarda yaralarını sarar, bazı şarkılarda aşık olur, bazı şarkılarda umut dolardı. Bu genç kız gerçeklikten kaçmak için şarkılarda yaşamayı tercih yapmıştı ve bu kimine göre saçma olsada onun en doğru tercihi idi.
Uzun yolculuklar da küçük adımla başlamaz mı? Hem bazen oturup dinlenmek ya da ilerisi çok korkutucu olduğunda geri dönmek gerekir ya da öncesinde yapmanız gereken başka şeyler vardır. Ama yine de küçük adımlar olmadan o yolculuğa çıkamazsınız. Biri elinizden tuttuğunda o adımları atmanın daha kolay olduğunu biliyorum.