şüheda

şüheda
@suheaakbas
Neden şimdi onu hatırlamak, zifiri karanlık bir yerde, içi iğneli ve zehirli böceklerle dolu bir kutunun kapağını açmak gibi, çirkin ve tehlikeli olmalarından başka kendilerine ait hiçbir şey bilinmeyen müphem fikirleri ve hayalleri zihnine üşüştürüyordu?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü ben bir anın içinde bütün varlığımla var değilim. En büyük parçalarım geçen zamanın içinde.
Dünya çığırından çıktı. Ne dünyası be? Kendimiz bir halt ettik mi dünyayı da beraber suçlandırırız. Ne dünyası?
Şimdi her şey ne kadar aydınlık başımın içinde.
-İnsan ya geleneklere karşı koyup açık ve cesur yaşamalı, yahut da, inandığı bazı kıymetler varsa, onlar için fedakârlık yapmalı. En çirkin şey ikisine birden sahip çıkan müraîliktir.¹
¹müraîlik: iki yüzlülük, samimiyetsizlik, riyakârlık.·Kitabı okudu