şüheda

şüheda
@suheaakbas
Reklam
"... Kendi kendimden nefretimin çerçevelediği ve çirkinleştirdiği bir dünyada yalnızım. "
Neden şimdi onu hatırlamak, zifiri karanlık bir yerde, içi iğneli ve zehirli böceklerle dolu bir kutunun kapağını açmak gibi, çirkin ve tehlikeli olmalarından başka kendilerine ait hiçbir şey bilinmeyen müphem fikirleri ve hayalleri zihnine üşüştürüyordu?
Çünkü ben bir anın içinde bütün varlığımla var değilim. En büyük parçalarım geçen zamanın içinde.
Dünya çığırından çıktı. Ne dünyası be? Kendimiz bir halt ettik mi dünyayı da beraber suçlandırırız. Ne dünyası?