Şüheda

Şüheda
@suhedaceylan
Mevsimsizliğin iç dökümü...
İçimizde olanın ancak küçük bir kısmını yaşayabiliyorsak gerisine ne oluyor?
Sayfa 22·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Şüheda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·350 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2025 22. kitabı
Antal Szerb
8/10 · 60 okunma
Hayatta kalmak gerekir. Yaşayacaktı o da, sıçanlar harabeler arasında nasıl yaşıyorsa öyle. Ama yine de yaşayacaktı. Ve eğer insan yaşıyorsa,işte o zaman hep bir şeyler olabilirdi.
Sayfa 264·Kitabı okudu
Aşk doğduğu o anı sonuna dek korur ve de sevilen kişi hiçbir zaman yaşlanmaz, sevgilisinin gözünde her zaman on yedi yaşında kalır...
Sayfa 229·Kitabı okudu

Şüheda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2025 21. kitabı
Annie Ernaux
6.9/10 · 1.182 okunma