Ellerinde ışığın meşalesini ve kurtuluş ilacını taşıyan biz Müslümanların görevi, öncelikle kendimizi ıslah etmek ve daha sonra da başkalarını ıslaha dâvet etmektir. Bu şekilde başarıya ulaşırsak ne âlâ, ancak başaramazsak risâleti tebliğ etmiş, görevimizi yerine getirmiş ve insanlar için hayırlı olanı dilemiş olmak bize yeter. Bu amaçla kendimizi küçümsememiz asla doğru olmaz. Bu görevleri üstlenenlerin davalarına inanmaları, ona karşı ihlâslı davranmaları ve uğrunda mücadele etmeleri yeterlidir. Öyle inanç ve kararlılıkla dâvet etmelidirler ki zaman onları dört gözle beklemeli ve âlem de onlara özlem duymalıdır.