Ama o kadar acelem yok! Tatsız işlerle karşılaşınca tabii ki onların da üstesinden gelinmeli, ama bu işlere bir an önce kavuşayım diye koşturmaya da gerek yok!
O halde, ben de bir zamanlar en bilge Romalıların yaptıklarını yapacağım: İşi zamana bırakacağım.
Müthîş özledim seni. Apışıp kaldığım da bu. Yahu ben ömrümde hiçbir kavram üzerinde yarım saatten fazla uğraşmadım. Ya hep kolay işler çattı bana, yada her nasılsa söktürdüm işte. Ama şimdi. Dünyanın en tükenmez mutluluğundayım. Ne yana dönsem sen. Elimi neye uzatsam yalnız değilim.