olmuyor
yapamıyorum
bi türlü yeniden başlayamıyorum
yitirdim kendimi kendi içimde bulamıyorum.
okumak, yazmak şöyle kenarda dursun
aynada bile kendime rastlayamıyorum
olmuyor
yapamıyorum
ne zaman, düştümse de kalktım diye düşünsem
o karanlıklar eskide kaldı deyiversem
uçurumdan yuvarlanıyorum
ben benden gitmişim
ben bende yitmişim
kendimi bulamıyorum
ben bana varamıyorum
kelimeleri tükenince insan
ne yapar
bilir misin
?
oluk oluk sükût akar
sükût kanar
,
kana kana sükût içer
sesi yankılansa da semada
hiç hoşluk olmaz o sedâda
âlemde bırak başkasına kendine bile hoş sâdâ bırakamayan birinden ne kadar bekleyeceksin fayda
...
ben beni bıraktım