" Evet, elbette, her şey insanın kendi elindedir ve insan her şeyin parmaklarının arasından kayıp gitmesine seyirci kalırsa bu yalnızca korkaklıktır. "
"Kim bilir ölüm ruhumuzu ne hale getiriyor? Onu ne hale sokuyor? Ondan aldığı ya da ona verdiği nedir? Onu nereye yerleştiriyor? Dünyaya bakması ve de ağlaması için arada sırada ona canlı gözler veriyor mu?"