bibliyofil kozmosu

bibliyofil kozmosu
@sulecaran
8/10
·200 syf.··
2022 12. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2022 13:51
Öncelikle kitap yorumlama konusunda iyi değilim baştan söyleyeyim. Bayram geldi ben hala Stephen King "O" okuyorum çok yavaş gidiyor bir de bayram gelince hiç ilerleme olmadı. Şimdilik, bayram bitince dönmeyi düşünüyorum. O sırada da okuması kolay akıcı kitaplar okuyacağım. İlk kitap da Dedemin Bakkalı oldu. E-kitap şekilde okudum. (Hemen klasik cümleyi yazayım) Kitap çocuk kitabı görünse de kesinlikle büyükler için yazılmış. Kitap baya akıcı ,zevkle okudum. Özellikle son cümlesi... Kızımızın sürekli yeni fikirleri ve bunları bir türlü kabul edemeyen büyükler biz kitapta bunları okuyoruz. Kitabı okurken hep küçüklüğüm önüne geldi beni de, küçük bu anlamaz diye mi büyüttüler o kadarını hatırlamıyorum ama hala başıma gelebiliyor diyebilirim (21yaşındayim). İşte bu kitap da kendi küçüklük zamanlarınızdan örnekler görebiliriz. Tekrar söylüyorum eğer okumadıysanız okuyun çocuk kitabı diyip geçmeyin emin olun sizi de sorgulatacaktır. Şimdiden size iyi okumalar.️️️️️️
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

bibliyofil kozmosu

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.··
22 saatte okudu
·
2022 12. kitabı
Şermin Yaşar
8.9/10 · 12,9bin okunma
Amber saçların Kış güneşinde Kalbim gibi alevden.
Sayfa 192
Ne alırsan bedelini ödersin, ancak bedelini ödediğin şeyin sahibisindir... Ve sonunda, sahip olduğun şeylerin acısını senden çıkarırlar.
Sayfa 88
"Uçuyorlar Georgie. Buraya, yanıma geldiğinde, sen de uçacaksın..."
Sayfa 23