ş

ş
@suleina
kahvem soğumuş, zaman geçmiş, ben aynı şarkıda kalmışım
Sterne’nin dediği gibi, ‘Biz sevdiklerimizi bize yaptıkları iyiliklerden çok bizim onlara yaptığımız iyiliklerden dolayı severiz.’
Reklam
Çünkü hemen ardından boş konuşan kişi özür dilercesine şunları söylüyor: “ İnsanlar birazcık mutlu oldukları anlarda böyle boş konuşabilirler.”
“Hani insan ihtiyatsizlik edip güneşe bakar da, sonradan önünde siyah siyah halkalar belirir.İşte bu hayal de onun gibi kararmıştı.”
‘Yüzünüzle ilgili tüm ayrıntıları hatırlayamadığım kanaatindeyim.Yalnızca aklımda kalan kafedeki masalar arasından yürüyerek geçişiniz, görünüşünüz ve kıyafetiniz.’