Stefan Zweig'in okuduğum 2.kitabı :) Kitaplarını seviyorum gayet akıcı gidiyor,bu kitabı da kendimce dersler çıkardığım,insanların değişmelerinin zor olduğunu kimi zaman bir insanın kaderini degistirmek istesekte bazen mümkün olamayacağını gösteren bir kitaptı bana göre :) güzeldi..