Pek fazla insanla görüşmediğini söylemişti. O yüzden pek çok konuda tuhaftı. Tuhaf olduğu doğru olsa da her şeyin kalbinden geldiği de doğruydu.
Geri dönmemeliydi
Tehlikede olabilirdi
Ama bana yaptığı her şaka...
...Kalbinden geliyordu.
Çok fazla insanla görüşmediğini söylemişti.
O yüzden birçok konuda tuhaftı.
Ama hepsi kalbinden geliyordu.
Benimle paylaştığı her şaka...
...Kalbinden geliyordu.
Hayır.
Aşkından geliyordu.
[MOVING
2023, dir. Park In Je]
İnsanları yargılamaktan vazgeçmesi gerekiyordu. Ama mümkün müydü? Sonuçta tüm ilişkiler bir bakıma yargılara dayanmıyor muydu? Vivenna'nın bir insana davranışını o kişinin geçmişi ve tavırları belirliyordu.
O zaman cevap, yargılamayı bırakmak değildi. Bu yargılarda esnek olabilmekti.
"Her insan kendi hikâyesinde bir kahramandır, Prenses. (...)
Gerçek şu ki, senin 'yanlış' olduğunu düşündüğün şeyleri yapan insanların çoğu bunu kendilerinin 'doğru' olduğuna inandığı sebeplerle yapar."