sltn

sltn
@sultan0s
"Çevreyi tanımlamak degil, duygularla yaşa­mak gerekir ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve bana geceler yetmiyor. Günler yetmiyor. insan olmak yetmiyor. Sözcükler, dil­ler yetmiyor.
Yıldızlar büyük, insanlar küçük: Onun için dertleri de küçük, kavgaları da... Gözleri bir karış ötesini görmekten âciz... Oysa şu yıldızlara bak,Türkiye’yi de görüyor, Batı Trakya’yı da... İngiltere’yi de, Amerika’yı da... Ben o yıldızlarda olsam, tüm dertlilere derman dağıtırdım. Allah’ım, gör bizi.”
meğer ne zormuş,her şeyi birden bırakıp gitmek. Gitmek ya da kalmak, uçurumun üstünde bir sağa bir sola sallanan kukla!Yüreği yırtılır gibi oluyordu.