sltn

sltn
@sultan0s
Dedim ya şu hepimizin üstündeki Gökyüzü var bir kere İnsanı tutup kolundan Yere çalıveren
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ilk defa bu. kadar iyi farkediyorum Bu yüreği param parça uçan kuş Bu çamur gibi gökyüzü Bu deniz, bu garip karınca Cihanda ümit ölmez deyip yaşamışlar
Mutlaka yaşamalıyız En çok da rüzgârda bir ağaç gibi hür En çok keder içinde En çok yaşamasını istediğimiz
Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı. Söz dedim, söz verdim. Ruhumu gömdüğüm yer hala belli. Güneşi özledim, sonra seni Didem Madak