sltn

sltn
@sultan0s
Mutlaka yaşamalıyız En çok da rüzgârda bir ağaç gibi hür En çok keder içinde En çok yaşamasını istediğimiz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı. Söz dedim, söz verdim. Ruhumu gömdüğüm yer hala belli. Güneşi özledim, sonra seni Didem Madak
kalbim benim bir ormandı, isimsiz, âsûde bir büyük orman ve gölgelerde revân.
Yüküm gamdır gam alır satarım, Pervaneler gibi yanar tüterim, Kıyamette yakasını tutarım, Vermesin hoyrata gönüllerimizi Karacaoğlan
Ben, seni severim can ile candan; Mevlam ayırmasın sevdiğim benden, Canım esirgemem vallahi senden, Götür sat pazara, kölem var, deyi Karacaoğlan