Seni üzmelerine izin verme...
Kim olursa olsun neyin olursa olsun hiç kimseyi kendinden değerli görme... Farkında mısın? Sırf başkaları üzülmesin diye kaç geceyi kendini üzerek sabah ettin? İçine kapandın, hatta herkesten gizli ağladın. "Gözyaşı sessiz akar" dedin, yalnızlığa sarıldın. Senin olmayan acıları bile üstüne alındın. Peki eline ne geçti? Kocaman bir hiç...
Sahi bugüne kadar kaç kez hayata darıldın?
Hayatta yaptığın seçimler seni sen yapar.
Güveneceğin insanı da, üzüleceğin insanı da sen belirleyeceksin.
Hayatında görmek istediklerini hayatına buyur edecek, istemediklerini uğurlayacaksın.
Kim olduğun, kimde ne kadar önemli olduğunu hiç ama hiç önemli olmuyor. Tek istediğin; hayatına bir şekilde çekidüzen vermek... Keşke istemekle olsa...