Hayatta kalmak için ne yapması gerektiğini iyi biliyordu. Fakat teoriden farklıydı gerçek dünya. Simülasyonlara girmekle anlaşılmıyordu. İliklerine kadar hissetmeden gerçekliği, hiçbir şey gerçek olmuyordu.
Beton kuleler yükseldikçe insanlığın, vicdanın ve merhametin giderek yerin dibine battığını düşünüyordu. Kimse yaşadığı cehennemi bir diğerine duyuramıyordu. ''Cehennem acı çektiğimizi kimselerin duymaması dehşetidir.''