phoebe'nin neden söz ettiğimi anlayıp anlamadığından pek emin değilim. daha küçük bir çocuk yani. "ama en azından, beni dinliyordu. biri sizi en azından dinliyorsa durum o kadar da kötü sayılmaz."
kimse değişmezdi. değişen tek şey siz olurdunuz. çok büyümüş olmanız filan değil demek istediğim. tam olarak o değil yani. yalnızca değişmiş olurdunuz. bu kez o gün banyoda annenizle babanız felaket bir kavgaya tutuşmuş olurdu. veya üstünde gökkuşağı renkleri oluşan bir su birikintisi görmüş olurdunuz. diyeceğim, değişik bir şey olurdu sizde.
tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, "tanıştığımıza memnun oldum" demek beni öldürüyor. ama hayatta kalmak istiyorsanız ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.