Şu âna dek daima ileriye doğru yürümüştüm. Hayatın önümüze uzanan dümdüz bir şey olduğunu düşünmüştüm. Ama şimdi yan taraflara bakarsam ne göreceğimi merak ediyordum.
Kitaplara ihtiyaç duyan insanlar hep olacak. Bu insanların kendileri için önemli olan kitapları keşfedebilecekleri yerler de kitapçılar olacak. Kitapçıların bu dünyadan yok olmasına asla izin vermeyeceğim."
...bir şeye başladığımda, sonradan işe yarayıp yaramayacağını hiç düşünmüyorum. Sadece kalbim öyle diyorsa bunun tek başına denemek için bir sebep olduğunu düşünüyorum...