Bu kitabı oldukça uzun zamandır okumak istiyordum. Ancak çoğu kitapçıda olmayan bir kitap. Bu sebepten ötürü okumayı uzun bir süre erteledim. Ancak tam da kitapta olduğu gibi bir yaz mevsiminde kitapla karşılaştım. Okuduğum en akıcı kitaplardan biriydi. Ayrıca kitabın dilini de çok sevdim. Okurken insanı yormuyor. Oldukça güzel mecazlı cümleler de vardı içerisinde. Ancak çevirisinin biraz daha iyi olabileceğini düşünüyorum. Birkaç dipnot ile zenginleştirilerek daha iyi anlaşılması sağlanabilir. Okumak isteyen herkese iyi okumalar diliyorum. :))