Ufuk çelik

Ufuk çelik
@supernova17
“Ben kalbindeysem yanındayımdır. Ya yanında olsaydım da kalbinde olmasaydım?” Yılmaz Erdoğan
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötü bir son, sonsuz bir umutsuzluktan daha iyidir.
Edebiyat
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım, kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım. Oğuz Atay
Edebiyat
Adını anmak güzeldi, dost ağızlarda sana dair cümlelerin ıslatılması... Adını anmak... Yüksek sesle, kimsesiz gecelerin düşsel avuntularına sırt çevirip senden söz açmak... Biraz gülünç, biraz sitemkar... güzeldi... Adının Türkçedeki yankısı özeldi... Yılmaz Erdoğan
Edebiyat
"otuzu geçmişiz hiç hak etmeyecek kağıtlarla. oysa boş kağıt vermişiz geçmeyelim, kalalım diye o sularda. yalnız çirkince geçmiş bir gençliğin ağıtı bu kadar acıksız olurdu zaten." Yılmaz Erdoğan
Edebiyat