bebek için annenin yokluğu ölüm anlamına geldiği için dehşete kapılır ve cıyak cıyak bağırmaya başlar.
yaşadığım şey, duygusal ve bedensel hafızamın sevdiğim kişinin hayatımdan çıkmasının da benim ölmem anlamına geldiği bana hatırlatmasından başka bir şey değildir oysa. “Öteki yoksa sen ölüsün!”
Bu anlamda ötekine ihtiyaç duymayan tek varlık Allah’tır. Eğer varsa…
Bu nedenle nörotik ve mutsuz olmaya yargılıyız. Önemli olan bu bilgiyle ne yapacağımızdır…