Tanrı ya da çar, biz onları reddettik diye kötü olmaktan vazgeçecekler mi, daha iyi mi olacaklar?
Ne gezer!
İnsanların asıl kendilerine kızmaları, kendi alçak hayatlarını reddetmeleri gerek!
“Ne yani, bütün hayat böyle mi geçecek?” diye düşünüyordum. “Daha iyi, daha güzel hiçbir şey göremeden ben de bu insanlar gibi mi yaşayıp gideceğim?”