Güzel ve sizi aydınlatacak bir kitap. Kişisel olarak görüşüm anlatılanlar ne kadar doğru ne kadar mantığınıza uyuyor olsa da günün sonunda yine kalbinizi dinliyor olacaksınız. Yani ben öyleyim ne kadar kitap da okusam kalbimin sesini dinliyorum . Kalbim mantıgımı reddediyor ve yeniyor bunu aşamıyorum...
Utanmasam kitabın tamamının altını çizecektim çok çok güzel bir kitap . Yüreğime dokundu dediğim kitaplardan . Zaten Sebahattin Ali’nin tüm kitapları okumaya değer.