Çerezlik gayet eglenceli bi kitap nasıl anlaticam bilmiyorum ama umarım anlarsınız bi sınırlama bi kalıplaşma yok kitapta bu yönü vok hoşuma gitti çok iyii karakterler hakkında konuşmak gerekirse hepsine ayrı ayrı tarzları var mükemmel ayy <3
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap kötü degil ama tekrar okurmuyum hayır.
Farklı bi bakış açısı yakalıyosun kitapta ama konu olsun anlatma şekli olsun çok karışık herşey başlarda güzel di ama sonra doğru olaylara anlam veremiyosun okudukça "bu mu yani cidden mi?" Dedirtiyor..