Kader

Kader
@suskunkitap
Okul öncesi öğretmeni
15 Eylül 1999
84 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
O çok sevdiğin şeyi kaybetmemek için gösterdiğin uğraş boşa çıkınca,elinin altındaki her şeyi devire devire yürümeye başlıyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün Peyami Safa’nın şu sözüne kulak veriyoruz: “Bugün mutlu ol; çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor” Peyami Safa
Ah! Neden ben de senin gibi taş değilim! Victor Hugo
Ah,Küçük Prens’im! Senin o üzüntü dolu küçük hayatını yavaş yavaş anladım böylece.Uzun bir süre günbatımıdaki tatlılık tek avuntun olmuştu. Bu ayrıntıyı dördüncü gün öğrendim.Ne demiştin bana o sabah? “Günbatımını çok seviyorum.Hadi gidip bir günbatımını görelim.” “Ama beklemek gerek...” “Neyi?” “Güneşin batışını .”
Sayfa 30
'İnsanların bıraktığı izler genellikle yara oluyor.' John Green
Kırgınlıklar