suvi

Yağmurlardan sonra büyürmüş basak Meyvalar sabırla olgunlaşırmış Bir gün gözlerimin ta içine bak Anlarsın ölüler niçin yasarmış
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"ben hayatında olmasam hiçbir şeyin eksikliğini hissetmeyecekmiş gibisin"
Çünkü ne yazık ki insanlar size değerinizi dikkate almadan, yararlılığınız ölçüsünde saygı duyar.
Popüler kültür üzerine
kimsenin kendine ait bir zevki yok mesela. kolektife ne dayatılmıssa kitlesel olarak o benimseniyor.haliyle özgünlükten uzak, gittikçe aynılaşan fikirler görüyoruz. kreatif,otantik yönlerimiz köreliyor, neyden hoşlandığımızı bilemez hâle geliyoruz.nihayetinde kendimize yabancılaşmış ve popüler kültürün bir parçası haline gelmiş oluyoruz. kültürümüzü,dilimizi böyle böyle "ghostingliyoruz" işte ;)
yüzüm kendime dönük