kimsenin kendine ait bir zevki yok mesela. kolektife ne dayatılmıssa kitlesel olarak o benimseniyor.haliyle özgünlükten uzak, gittikçe aynılaşan fikirler görüyoruz. kreatif,otantik yönlerimiz köreliyor, neyden hoşlandığımızı bilemez hâle geliyoruz.nihayetinde kendimize yabancılaşmış ve popüler kültürün bir parçası haline gelmiş oluyoruz. kültürümüzü,dilimizi böyle böyle "ghostingliyoruz" işte ;)